Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Pizzan...

Kategori: Allmänt

...står i ugnen! Sonen ville ha en vesuvio, så det blev strimlad rökt kalkon och ost på bara, hoppas det faller honom i smaken! :)

Varit på teater idag med barnen, min syster och hennes två tjejer. Riktigt bra teater faktiskt passade många åldrar! Sen blev det lunch på "korvmojjen". :)

Maken min har jag knappt sett till idag, han var hemma och diskade och dammsög medans vi var borta och när vi kom hem åkte han ut för att rensa vägarna från snömodd! Mycket takras nu....

UNDERBART med sol!!!! Tyvärr har jag inte fått till någon ppromenad med vovvarna idag :( Hoppas verkligen att solen skiner i morgon oxå!!!!!

Resten av dagen händer det inte mycket...Redan trött och ont i huvudet, som vanligt med andra ord :)

Hoppas ni alla har en fin helg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: