Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Köttbullar på kvällens meny...

Kategori: Allmänt

...Sonen har fått bestämma för jag hade inte en aning om vad vi skulle äta! :) Så jag ska alldeles strax ställa mig och rulla!

Har varit och klippt mig idag och tagit en promenad, inte lika lång som vanligt både pga klipptiden och för att det blåste isbjörnar!! ;)

Skulle ha dammsugit och torkat golven idag men det får vänta en dag till... Maken har jag inte sett röken av idag...jobbar och jobbar... men det är nog bara att vänja sig!!

I morgon är det fredag och helg för oss! Barnen lediga på fredagar och det är skönt, ligga och dra sig lite extra! :) Blir nog en ganska lugn fredag, lite städ, packning och handling skulle jag tro. Sen på lördag ska sonen sova hos mormor o morfar och dottern hos farmor o farfar, och jag o gubben ska ju bli lite bortskämda med god mat och avkoppling i Örsundsbro. :)


På återseende...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: