Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

sicken dag på jobbet...

Kategori: Allmänt

...mja, vi har haft en konferens i helgen på ca 50 personer och dom har ju inte direkt tagit det lugnt på rummen! Grisat ner rejält vill jag lova!!!! Jag brukar städa mellan 11-13 rum per dag i snitt, men idag har jag bara hunnit med 7 (!!!!) stycken! Bläka!!!

Sonen börjar bli rejält förkyld och jag oroar mig för att han har fått ögoninflammation från mig. Han ser lite röd ut på ögonen... Stackars plutt.

Mitt öga blossade upp en gång till natten till igår, men bättre idag!! :) Nu på eftermiddagen har vi haft besök av en kär vän med hennes fina tjejer! Det var 8 månader sen vi träffades, trots att dom bor i Tierp (endast 16 km härifrån)! Skapligt alltså, men sååå kul att det blev av!

Så nu har vi ätit en lite sen middag, det blev lax med pepparrotstäcke med kokt potatis och honungsglacerade grönsaker! MUMS!

Nu är det snart dags för nattning av barnen, sen väntar två lediga dagar!! Jippie! Får se om man får en liten herre hemma från skolan i morgon eller hur det blir, Lillsessan är iaf pigg!!

Höres! //A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: