Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Inte ännu mer snö!!!

Kategori: Allmänt

...Så less på snön nu! Vill ha vår och ta promenader på asfalt och se små tussilago i vägkanten!!! *längtar*

Något annat jag ser fram emot är nu på lördag, då jag och 9 andra brudar från orten åker på melodifestivalen i sandviken! :) Det ska bli riktigt kul och jag som är eremit i vanliga fall ska komma ut och se folk! ;)
Det börjar med middag på restauran Helt Enkelt i Gävle på eftermiddagen, sen bär det av mot sandviken, sen tillbaka till Gävle och krogen (jag som bara har, tro det eller ej, bara varit på krogen en gång i hela mitt liv) innan det blir hemresa runt 2-snåret på natten.

Men innan det är dags för det så är det två dagars jobb.................................

Idag ska jag försöka ta mig ut i urskogen och träffa en kär vän som jag träffar alldeles för sällan (skyller lite på avståndet också, hon bor i Linköping), och hon har bara ca en månad kvar innan dom ska få en liten bebis. Ska bli sååå skoj att få se hennes mage!!! Bara till att hoppas att inte den jäkliga snön stoppar oss!! :)

Nu är det lunchdags för mig och lillan innan det är dags att hämta lilleman på skolan!

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Åhh, va skoj!! Hoppas ni får en TREVLIG kväll!! Är ju inte allför ofta man är ute utan man å barn :P

    Här så har det blivit förkylt igen.. Täppt och allmänt slut i kroppen, gör det ju inte lättare med en stoor mage ivägen heller..

    Nästa helg åker vi till Ullared!!



    Ha de bäst!



    Kram kram

    2010-02-10 | 12:03:05
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: