Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

dag 2, hemgång i morgon...

Kategori: Allmänt

... ätit jättegod mat idag. Blev kycklingfilé med örtsås och klyftpotatis till lunch och fläskfilé med champinjonsås och potatisgratäng till middag. Man är mätt konstant här, så jag får nog köra igång med powerstart på måndag för att komma på banan igen. :)
Önskar att jag kunde bli helt frisk och pigg igen så jag kunde börja springa igen.....

Sov 9 timmar i natt och det var jätteskönt, men skulle behöva sova 2 dygn till i sträck, minst för att komma igen ordentligt....

Har lärt mig en hel del för att motivera mina medlemmar och det känns jättebra.

I morgon går tåget kl 17 och det är ett direkttåg (skönt) så jag är framme i Tierp strax efter 20:30. Men tyvärr får jag inte umgås med familjen förrän tisdag eftersom jag har både jobb och VV på måndag.

Längtar så efter gubben och småkottarna där hemma!!!!

Kram/ A

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad duktig du är men jag förstår inte hur du orkar. Skickar en styrkekram ivarje fall.

    2009-05-30 | 22:19:06

Kommentera inlägget här: