Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Både upp och ner...

Kategori: Allmänt

...just nu! Jobbat mycket och blir inte riktigt frisk. Kroppen protesterar en del!! Såå trött!!!
Det var det dåliga. Det bra är:
att det går galant med pointsen!! Känns underbart att leva som jag lär!!
att jag har en sån underbar och hjälpsam familj!! Jag älskar er!!!

I morgon är jag ledig, tro det eller ej! :) Då ska jag umgås med min älsklingar på förmiddagen och ta det lugnt. På eftermiddagen blir det förberedelse inför veckans VV-möte och ett besök hos min kära vän L som det är alldeles för längesen jag träffade!!!!

Nu ska jag skriva stolpar till på onsdag!! Och sen blir det lite päronkeso, crisp n light och pepsi max innan det är dags för ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... :D

Kram på er alla!

Kommentarer

  • Jessica L säger:

    Härligt att höra att allt går bra för dig med VV :) hihi.. träffade pia i fredags och hon sa att de gick bra för dig :)



    Skönt att vara ledig i morrn, då kan dy mysa med familjen din :)



    Kram

    2009-05-11 | 22:17:12
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Helena säger:

    Hejsan!

    Skönt att det går bra för dig! men stressa inte ihjäl dig bara...Har du nått målvikten ännu?? är nyfiken=)

    Ha en fin dag med familjen!

    kramiz

    2009-05-12 | 07:18:33
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com

Kommentera inlägget här: