Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Stolt igen... :)

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit helt själv på jobbet i 12 timmar och ändå lyckats stå emot alla sötsaker! Eller förresten, EN kaka tog jag, men bara EN och den hade jag points till! :) Annars när jag jobbar på söndagar har det hänt att det har blivit tex en massa bröd istället för mat! Så det känns jättebra!

Mindre bra känns det att jag knappt har sett min familj på hela helgen.....Det gick bra igår, men det var en sån där dag när man känner sig lite "virrig". Man lär sig av sina misstag iaf!

Men jag har lärt mig jättemycket på jobbet idag....Mycket som var första gången, då det var både inventering (har räknat flaskor hela dagen) och månads-skifte! :)

Ska försöka släppa jobbet till i morgon eftermiddag då det är dags igen :) I morgon ska jag umgås med mina kära, handla och fixa en hel del med papper!

Nu är det dags för lite mat, känns som jag ska hungra ihjäl!!

På återseende, vänner!!

// A

Ps. Tänker mycket på Er, kära A och J!!!!

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    :) åh va skönt att de bara blev en kaka.. jag har verkligen svårt att låta bli söt saker..



    Jobbigt att du kanppt sett din familj i helgen. Hoppas du ser de lite mer nu i veckan iaf :)



    Kram kram

    2009-03-02 | 13:32:31
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Amanda säger:

    TACK TACK Kära Anna för att du och din familj är SÅ underbara! Du rörde mig till tårar i morse när ja hämtade posten!

    TACK TACK!



    Amanda

    2009-03-02 | 17:36:35
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: