Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sitter på tåget...

Kategori: Allmänt

...någonstans mellan Linköping och Stockholm. :) Har ca 40 minuter kvar till Stockholm och drygt två timmar till Tierp. Där ska mamma hämta mig så jag är väl hemma vid 21:30 ungefär, för vi ska handla lite också...

Väääldigt trött, vääldigt ont i huvudet! Men såå glad! Träffat så gulliga duktiga tjejer den här helgen och vi har haft jätteskoj och framför allt lärt oss MASSOR!!!!
Och JA jag blev godkänd! hi hi

Nu längtar jag efter att få krama gubben där hemma och fnosa och pussa på mina gryn!!! Mmmmm!!! :D

SKa upp tidigt och jobba i morgon och jobba så jag får ju tyvärr inte prata om umgås med barnen förrän efter kl 15 i morgon! Men då ska vi kramas och mysa ända fram till sängdags!!!

// A

Kommentarer

  • Ner40kg säger:

    WOOOH! Duktiga duuu! :D

    2009-03-15 | 20:13:48
    Bloggadress: http://ner40kg.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Hej gumman,vad skönt för dig att komma hem, kul att läsa att dagarna har varit roliga. Här hemma har det gått fort´, vi kommer hyra ett jätte sött hus from 15 april,känns perfekt att flytta in nu i vår =) det jobbiga är dagiset men vi ska nog hitta något vi trivs med. Vi kan väl höras i veckan. Stor kram från mig

    2009-03-15 | 20:35:39
  • Linda säger:

    Weeee! Duktiga Anna, visste väl att du skulle klara detta:D

    Förstår att det måste kännas fantastiskt att vara hemmaigen!

    KRAM

    2009-03-16 | 10:06:20
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Åh hoppas allt gått bra.. hoppas de va kul på utb. :) och jag förstår att du längtar efter familjen..



    Kram

    2009-03-16 | 18:32:15
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: