Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Knas med bloggen...

Kategori: Allmänt

...Vet inte varför den inte uppdateras som den ska...Men nu hopas jag att den funkar som den ska igen?!?!

Mår iaf lite bättre, ska fixa lite med papper och annat nu innan det är dags att gå till jobbet kl 15. Jobbar kväll hela veckan!
I morgon ska jag och barnen åka till badhuset på förmiddagen! Ska bli mysigt! :)

Svårt att komma upp på banan igen med maten, blir att jag äter så fel när jag är trött och mår dåligt!! Idag har jag iaf skrivit matlista för hela veckan. Och det känns bra. Sen ska crosstrainern få sig några omgångar den här veckan också! ;)

Hoppas alla har det bra!!

Kommentarer

  • camilla säger:

    Men det blir ju så när man inte mår bra :( DÅ äter man helt fel så är det bara.Men du vet ju hur du ska göra för att komma igång så det kommer när du känner dig bra :)

    Kram

    2009-03-23 | 16:48:44
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Jessica L säger:

    De låter härligt med att åka och bada med barnen lite :)

    Jaa de är lätt att man äter fel, jag har väl gjort det flera gånger förra veckan.. Men så är det..



    hoppas du mår fint.. kram

    2009-03-23 | 21:52:48
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Smilla säger:

    Hoppas ni haft en ra fm i badhuset.

    Usch ja det är så lätt att äta fel när man har mycket omkring sig :( Bra att du gjort mat lista, får nog försöka men en sån här hemma med.

    kram

    2009-03-24 | 12:45:27
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Cilla säger:

    Du har är super duktig tycker jag! Ingen orkar bry sig om mat o träning när man mår piss, men sen är det fullt ös igen =) Jag äter fel varje gång jag har gått över tröskeln, alltså från tex. 78kg ner till 77,9 det är som om jag är rädd för att lyckas =) Men jag försöker vakna som en vv are som du sa och det hjälper.



    Hoppas du mår bättre snart

    2009-03-24 | 21:11:24

Kommentera inlägget här: