Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dubbelpass..

Kategori: Allmänt

...idag. Först herrgården (då jag idag var både servitris och receptionist) och sen VV. Har gått bra, men är helt slut nu. Jobbar 8-17 i morgon så jag får sova lite längre iaf. :)

Hoppas att ni alla har haft en härlig midsommar! Vi har haft det jättemysigt, men alldeles för mycket gott och speciellt vitlöksbröd för min del *mutter* Det blir till o skämmas på vågen på personalmötet på onsdag... Inte kul, men jag får skylla mig själv!

Jobbar som attans den här veckan men nästa vecka jobbar jag bara tisdag och onsdag, sen är jag ledig i ca 1,5 vecka vilket ska bli väldigt skönt och välbehövligt!!

VECKA 28  ÄR ALLTSÅ OCKSÅ VIKTVÄKTARNA STÄNGT!

Nu ska jag sjunka ner i soffan en lite stund, innan det är dags att sova...

Ha det gott// A

Kommentarer

  • jessica säger:

    Jag har minns allt också ätit för mycket under midsommar :( typiskt att man inte kan hålla sig ifrån. Men de är ju bara midsommar en gång om året, så lite gottesaker ska man allt ha :) hihi.. hoppas de är fint med er!!



    Kram

    2009-06-23 | 11:14:55
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Bitte säger:

    Tack för ditt svar om clickern, verkar smidig och ngt som skulle passa mej. Får ta och köpa en när jag börjar på vv efter semestern.

    2009-06-23 | 17:47:08
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/ekebr

Kommentera inlägget här: