Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

packning...

Kategori: Allmänt

..som gäller nu, innan det är dags att packa in mig själv och barnen i bilen. VI åker nämligen till Johanna idag. Och kommer hem på söndag förmidag innan jag börjar jobba kl 11:30.

Erik är hemma med alla djur, för det blidde inte en katt häromdagen....Det blev TVÅ! :D Kort kommer, jag lovar. Barnen fick alltså varsin kisse som ska heta Våfflan och Måns! Så nu är det alltså 3 hundar och 2 katter under samma tak, och det går faktiskt jättebra.

I går fixade vi till dödskalle-rummet till sötnöten, så det kommer det också bilder på inom kort. Han blev väldigt mallig över att ha en säng uppe i taket! hi hi

Hoppas ni alla har det bra i regnet, vilken tråkig sommar vi har....

Kram på er // A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Hoppas ni får en trevlig helg! Alltid kul att träffa gamla vänner :)

    Åh, 2 katter! Vill också, men tror nog Edit får bi lite större först..

    Köpte faktiskt en våg igår.. Vet inte om jag gjort bort mig och kommer väga mig hela tiden! MEN det kändes bra på nå vis också.. Virrpanna, kan ju inte förklara så folk förstår!

    Jaja, nu kör jag på IGEN. Måste slå bort ala andra tankar och intryck. Du vet vad jag menar!



    Sköt om er så ses vi på måndag!



    Kramar

    2009-07-24 | 10:15:47
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • jessica L säger:

    Åh va härligt, flera familjemedlemmar :) de va ju skojatt de fick en varsin misse :)

    2009-07-25 | 21:31:23
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Annelie säger:

    Hej Anna!



    Jag ramlade in på din blogg för ett tag sen, och har skummat igenom i stort sett alla inlägg.. Jag är verkligen grymt imponerad av dig! Jag hade samma maxvikt som du, och skrev in mig på Viktväktarna 19 maj i år. Har nu tappat 12,2 kilo än så länge, och mer ska det bli.. :-) Jättekul att jag hittade din blogg, ska definitivt fortsätta läsa den!

    2009-07-27 | 15:42:08
    Bloggadress: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här: