Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Skit också...

Kategori: Allmänt

...ursäkta ordvalet. Men jag är verkligen ett vrak idag! Tror att jag har något i kroppen, sen trött och ont.. och så sockerberoendet ovanpå det..... Ursäkta att jag klagar, men blä vad dåligt jag mår!

Har iaf klarat av att städa en hel del idag. För att huset såg ut som en svinstia mådde jag ju inte direkt bättre av...

Min älskade joggingtur får stå tillbaka, men ska ta en ordentlig promenad så fort barnen har somnat.

Sonen har varit på barnkalas idag och är nu däckad framför bolibompa :)
Har också varit ut till mina föräldrar en snabbis och pussat på sötis-valpar. Dom blir 5 veckor på tisdag! Helt otroligt vad tiden går fort!

I morgon kommer min storasyster med familj + föräldrar och svärföräldrar hit och fikar. Eftersom Erik fyllde år i onsdags så tyckte vi att det kunde passa. :) Jag ska göra en vanlig gräddtårta (för det vill kärestan ha) Men jag, min mamma och syster med make kör VV nu så det blir även lite lättglass med maränger och chokladdoppade riskakor för dom som hellre vill ha det! hi hi

Nu ska jag gå och ta hand om barnen innan jag lägger dom, torkar golven och sedan motionerar....Sen däckar nog jag............

På återseende... // A

Kommentarer

  • Smilla säger:

    Oj vilken dag du verkar haft.

    Choklad doppade riskakor har jag letat efter men inte hittat ännu tyvärr:( Låter som en bra alternativ istället för tårta med lättglass och maränger:)

    2009-01-24 | 19:41:08
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Jag känner samma sak och jag får ju inte bli sjuk heller nu när jag ska åka...Hoppas att de inte bryter ut på dig nu..



    Kramar om dig

    2009-01-24 | 20:27:50
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Linda säger:

    Usch då, du får inte bli sjuk nu:(

    Hoppas att promenaden piggade upp lite.

    Chokladdoppade riskakor, är de goda?

    Jag har funderat på att köpa dom men inte kommit mig för.

    Hur många points är en sån?



    Jag har också ett grymt sockersug ikväll..så jobbigt, så fort helgen kommersuck

    Men jag ahde stoppat i mig en massa morötter & dipp..



    Kram

    2009-01-24 | 21:06:07
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Linda säger:

    Godmorgon!

    Hur mår du idag vännen?

    Hoppas du känner dig bättre.

    Hihi ok då ska jag inte jämföra dom med nån smaskig bakelse eller så;)

    Tack då vet jag hur mkt det är om det är så att jag skulle få för mej att köpa dom nån dag:)



    Haha nää våren har inte kommit utomhus ännu, väldans vad det snöar!!!

    Mysigt samtidigt tycker jag:)



    Ta hand om dig.

    KRAM!

    2009-01-25 | 10:53:37
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: