Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Seg dag...

Kategori: Allmänt

I dag har det inte hänt mycket. Varit väldigt trött och seg.
Dottern kräktes en sväng i morse, men sen inget mer och hon är pigg och äter så jag vet inte vad det var!?

Idag tar jag en vilodag från motionen, både pga av kylan och pga min ork (som inte existerar idag) checklistan lägger jag in i morgon fm, Erik ska ha datorn resten av kvällen nu, så jag hinner inte lägga in den idag!

Precis varit in på jotex sida och beställt lite dödskallegrejer till sonen som han ville ha, ska göra om i våra sovrum och då ville han ha dödskalle-rum! :)

Nu är det snart dags att lägga lite barn innan det blir natti natti för mig också, känns som att det kan bli ganska tidigt idag!

ha det gott!!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Åh vad skoj att få göra om i rummet. Min 10 åriga (snart 11 år) dotter har döskallar i sitt rum och hon älskar det ;-)



    Hoppas du klarar dig från magsjukan.



    Kram Mia

    2009-01-05 | 19:55:50
    Bloggadress: http://miaspoints.wordpress.com
  • Linda säger:

    Tack för hjälpen:)

    Det funkadeL



    Å döskallar, det gillar min tjej också:)



    Natti Natti

    2009-01-05 | 20:04:29
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • sanna säger:

    Ja du vännen! Det är väldigt kallt måste jag säga, man får inte upp någon värme pricis. Åhh jag vill också göra om hemma nu, vill alltid det när julen åker ut. Det är som man vill ha nytt till våren.



    Jo du choklad är också en last , men semlor är ju så faliga för mycket points. Uscha måste de börja med allt så väldigt tidigt nu för tiden.



    Kramar om

    2009-01-05 | 20:55:33
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Litemindre2009 säger:

    Å va duktig du har varit/är.

    2009-01-05 | 22:30:42
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/litemindre2009
  • gladulle säger:

    Kolla in min blogg du har blivit utmanad:)

    2009-01-05 | 23:24:15
    Bloggadress: http://gladafamiljens.blogg.se/
  • Caisa säger:

    Hejsan!

    Första gången jag är på din sida. Fick tipset via 56kilo.se.

    Måste bara få säga att oj, vad inspirerad jag blev av att läsa din historia och STORT grattis till att du lyckades.

    Själv har jag också ca 40 kg att gå ner och att läsa om andra som klarat det får mig att känna att jag måste också.

    Tänker förtsätta att titta in här rätt ofta om jag känner mig själv rätt.

    Ska också försöka starta en blogg för det verkar så himla kul. Får se om jag klarar av det.



    Hoppas att dottern snart mår bättre och att ni andra klarar er.



    //Caisa

    2009-01-06 | 10:07:26

Kommentera inlägget här: