Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Paus...

Kategori: Allmänt

...Dottern sover lite innan det är dags att hälsa på på dagis för allra första gången! :) Jag passar på och kollar in här innan jag ska fixa håret och byta om...

TACK...vill jag säga till era stärkande ord! Visst är jag stolt över vad jag har lyckats med under förra året. Min önskan nu är att min vikt ska hamna i balans och att min kropp kommer bli fast (har den någonsin varit det?!)  i takt med att huden drar i hop sig...Jag vet att det kommer, men tålamod har inte alltid varit min starka sida, ha ha

Nu har jag iaf bokad tågbiljetterna till onsdag! Får väl se hur det går att hitta sen... :)

Nej nu måste jag gå igen. Efter inskolningen väntar ju jobbet också! :)

Ha en underbar måndag-kväll!!

//A

Kommentarer

  • Jenjo säger:

    Jag är helt säker på att det kommer att gå så bra för dig. Både med vikt och med tågresa. Du är en superduktig tjej!!!



    KRAMIS

    2009-01-12 | 15:12:11
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/
  • Jessica Lindell m. familj säger:

    jag har inte heller tålamod ang min kropp, vill att min kropp ska vara snygg redan nu, jag kan verkligen inte vänta :(

    Jobbigt nmär man blir så och ännu jobbigare blir det när man får ett träningsryck och inget händer bara på en gång, man vill ju va snygg nu ju!! När du blir VV konsult kan du coacha mig :)

    2009-01-12 | 22:26:36
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Amanda säger:

    Heeej!

    OJ! jag som trodde jag svarade sist på ditt sms! Synd att det krockade med att du ska klippa, jag var så inställd på em då jag lovat Alice att träffas nu under förmidd innan hon åker igen!

    Hur ser det ut för Er imorgon då?

    Kram!

    2009-01-13 | 11:52:35
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hej

    Tack för ditt grattis t min viktnedgång;)

    Det värmde.

    Hur gick det på dagis igår då?

    Å ja ni var kanske där idag också?



    Kram

    2009-01-13 | 15:33:08
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: