Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Lilleman...

Kategori: Allmänt

... är mycket piggare idag! jag vaknade i morse, ca 06:45 av att han viskade i mitt öra: "Mamma! Min panna är inte varm längre!" hi hi

Vår lilla sessa har haft 38,5 i feber hela dagen. Hon är dock så gott som vanligt (lite tröttare bara)...

Jag hade egentligen tandläkartid i dag 10:40, Men eftersom jag fick båda barnen hemma idag (tösen skulle ha gått på dagis) så kunde jag ju inte åka. Ringer till folktanvården och förklarar varför, damen där säger "okej, men jag måste varna dig om att du kan bli tvungen att betala eftersom det bara är två timmar till din bokade tid" Då sa jag: " kan du vara så vänlig att kolla upp det, för jag tänker INTE betala över 400 kr för att mina barn råkar vara sjuka." Hon försvann någon minut för att senare återvända och säga: "Okej, vi kommer inte att debitera något" "TACK FÖR DET" sa jag! :)

I MORGON åker alltså jag och Erik till Gimo Herrgård för en romantisk Herrgårdsupplevelse! Ska bli så mysigt/roligt/intressant och jag längtar!! Sen ska väl också tilläggas att jag och gubben har haft det lite "jobbigt" på sistone, så vi behöver VERKLIGEN det här!!!!!!

Nu ska snart barnen gå och sova och sen ska jag ut i mörkret på en promenad!! :) Kan behöva få in någon extra liten point inför tebuffén OCH trerätters i morgon! hi hi

Ha en underbar torsdag-kväll!!!

// A

Kommentarer

  • Pia säger:

    Ja se nu för sjutton till så att ni inte blir sjuka till imorgon)) Hoppas ni får det jättebra.



    Kramiz

    2009-01-29 | 18:52:45
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Åh va gulligt att han kom och viska i ditt öra :) hihi såå sött



    kram

    2009-01-30 | 00:05:11
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • camilla säger:

    Hoppas ni får en trevlig helg :) Det kan ni behöva och ta hand om varandra nu ;)

    Kram

    2009-01-30 | 07:57:46
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Linda säger:

    Hihi vad gulligt han viskade:D

    Ja ta nu hand om varandra riktigt mkt i Gimo!

    Jag förstår att ni haft det lite kämpigt med tanke på hur mkt det varit med allt:/



    Kram<3

    2009-01-30 | 21:47:35
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • ES säger:

    Hej... du inspirerar mig, har börjat i år nu men går neråt och är alltid kul o läsa om andra viktkämpar som är så duktiga som du.. då känner man att man kan klara det själv!

    2009-01-31 | 20:01:58
    Bloggadress: http://jagblirmindre.blogg.se/
  • Anita säger:

    Hoppas ni haft en trevlig helg för er själva och njutit av varandra. Tack för en bra blogg!

    2009-02-02 | 07:30:06

Kommentera inlägget här: