Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jobbat..

Kategori: Allmänt

...I dag var det dags för jobb igen. Har mest suttit i telefon och tagit emot bokningar. Har inte gjort det så mycket, så det har gått lite trögt. Men jag har lärt mig massor! :) Nu är jag ledig i helgen och kör igen på måndag! :)

I dag har jag släppt efter med pointsen. Ätit en chokladkaka och lättglass. Var otroligt gott, men nu stramar jag åt tyglarna igen! :) I morgon blir det jogging igen och middag hos svärföräldrarna, svärmor är jätteduktig på fettsnål mat så det är inga problem!

Vår katt har fått flytta till dom på prov nu över helgen, funkar inte det så vet inte jag! Jag kommer inte att ta hem honom iaf. Igår kväll satte han sig i dotterns säng och pinkade på hennes kudde. MEDANS HON SOV DÄR!! Alldeles nybadad var hon också!! Sen försökte han både i soffan och i hennes säng igen i morse när jag var på jobbet, så nu har även Eriks tålamod tagit slut. Det funkar bara inte.... :(

Är jättenervös för att ta mig till Sthlm på onsdag. Jag och tåg är ingen bra kombination. Jag är livrädd för att hamna fel och komma vilse eller för sent..... Ser fram emot mötet jättemycket MEN inte resan som sagt...
Ska förresten klippa mitt trasiga hår på tisdag så jag e snygg till onsdag! ;)

Nu ska jag ta en bloggrunda innan det är dags för sängen!

Hoppas ni har haft en trevlig fredag!!!?
//A

Kommentarer

  • Jessica Lindell m. familj säger:

    Hoppas ni hittar ett nytt hem till lillmissen annars..

    Va ska du göra i stlhm????



    KRAM

    2009-01-09 | 22:47:34
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Coyntha säger:

    Usch vad jobbigt med katten! Man älskar katten men samtidigt kan man inte ha honom...Hoppas ni hittar ett nytt hem.

    Du kommer att bli jättesnygg med klippningen!!

    Vad spännande med Stkm resan! Det kommer att gå bra ;)

    Gillade du Lets Dans?

    Jag bara älskar programmet!

    Nu ska jag träna. kram

    2009-01-10 | 08:00:19
    Bloggadress: http://www.coyntha.wordpress.com
  • Linda säger:

    Hej vännen!

    Tack för din omtanke, ja med risk för stt låta mjäkig..så jag vet inte om jag varit såhär dålig nångång..vääldigt länge sen iaf.



    Hon som fixade min blogg finns på www.liddie.blogg.se



    Vad ska du göra på onsdag i Sthlm?

    Jag är lika dan med tåg..men du ska se att det kommer gå bra!



    Blää för katten!

    Nä han kan ni ju inte ha kvar:(

    Tråkigt när de börjar sådär..



    Kram & gå ut å njut i solen nu:)

    2009-01-10 | 10:53:09
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Bettan&Edit säger:

    Tack så mycket =) Känns mycket roligare nu!

    Men så spännande med STHLM!! Missar du vägningen då?

    Håller alla tummar jag har!

    Njut av ledigheten nu! Synd det är lite ostadigt väder bara. Nu väntar tvätten å städningen sen måste jag leta mig ut på promenad!

    Kramar

    2009-01-10 | 11:18:23
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: