Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Måndag...

Kategori: Mina tips

...igen, dagarna går så fasligt fort! Är hemma med barnen nu och ska försöka hitta på något roligt tillsammans! Lutar åt bakning, så dom får kladda lite ;)

VV ringde nu på morgonen och sa att dom tyckte jag var som handen i handsken i onsdags! :) Det här med vikt, mat och Viktväktarna har ju blivit som mitt fritidsintresse. Det är SÅ roligt!! Och det känns spännande att få åka på utbildning i Mars!!!

Svar till Cilla som undrar om motivation:

Alla hamnar vi i sockerträsket. Jag gör det ganska ofta till och med. :) Det som har hjälpt mig när motivationen tryter, är att planera sina dagar och matvanor. Skriv Skriv Skriv! Att ha ett stort stöd i sin omgivning är också väldigt bra! Perfekt att du har en morot! Så underbart att gifta sig, det kommer säkert tagga dig mer och mer desto närmare det kommer!! Men ta en dag i taget. Och går det åt pipan en dag eller kanske till och med fler så kan man alltid börja om! Jag har alltid försökt vakna som en Viktväktare  :)

Nu ska jag ta en sväng på crosstrainern innan jag tar en dusch...Och sen härlig kvalitéts tid med mina gryn innan det är dags för jobb kl 15!!!



På återseende!!...

KRAM // A

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Du kommer bli en jätte bra coach :) du får coacha mig sen.. hihi.. kram

    2009-02-23 | 10:47:52
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Hej!!

    Så det är klart nu, du kommer bli konsulent?!

    I Sandviken såklart:D



    Vad kul!!



    Tycker du att crosstrainern gör någon skillnad?



    Du har en utmärkelse att hämta hos mej!



    Puss Puss

    2009-02-23 | 12:26:47
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Åhh nu fick jag dåligt samvete jag som inte motionerat något i helgen fast idag blev det en timme men ändå.. du ser så sportig ut där...



    kram

    2009-02-23 | 21:03:20
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • camilla säger:

    Åh vad du kämpar på ;) Heja dig!

    Kram

    2009-02-24 | 00:26:32
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Cilla säger:

    Ska satsa på att vakna som en viktväktare jag med! Tack så jätte mycket!!! =)

    2009-02-25 | 08:55:18
  • Helena säger:

    Av ett "misstag" kom jag in på din blogg. Förstod först inte vem du var men efter att ha kollat nyfiket på bilderna såg jag...Du är verkligen så duktig! Otroligt duktig! Näst gång jag besöker din blogg är det inte utav ett "misstag". Mycket inspererande!

    2009-03-11 | 12:30:44
  • michaela säger:

    hejsan! bra blogg, men kan du inte skriva hur många points man tjänar vid olika träningstillfällen. som att simma 1 timme, step up en timme, springa 30 minuter och så vidare.. får man spara alla träningspoints till helgen och äta något riktigt gott eller bara ett ex antal?

    2009-04-28 | 14:53:35

Kommentera inlägget här: