Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Blir galen...

Kategori: Allmänt

....håller på och letar inredningsdetaljer till sonens nya rum, han har bestämt att det ska vara ett dödskalle-rum och gardiner, kuddar och annat har jag redan ordnat. Men nu hade jag tänkt mig nåt på väggen! Så nu har jag nåt att bita i!

Nu är det dock dags för att laga lite mat. Det blir ett nytt recept, en VV-fiskgryta. Så är den mumsig så kan ni räkna med bild och recept i kväll :)

Annars idag är det badning av barn och besök hos svärföräldrarna som gäller!! Sen ikväll ska jag faktiskt kliva upp på crosstrainern en försiktig sväng! Vill inte sjukna om så jag tar det lite lugnt!! :)

ÄR SÅ HIMLA SUGEN PÅ ATT TRÄNA ORDENTLIGT IGEN NU!!! SÅ MAN FÅR I GÅNG ENDORFINERNA OCH SAMTIDIGT ÖKAR FÖRBRÄNNINGEN I KROPPEN! UNDERBART!!!! :)

Kram på er// A

Kommentarer

  • Zdee säger:

    Hej!

    Måste bara säga hur duktig du är och har varit!!!

    Hittade din blogg idag och har läst om din viktresa. Jag har hållt på att minska vikt i perioder under hela mitt vuxna liv och har nu nått 40-års åldern och det är först nu jag är på väg att lyckas. Du har gått ner en massa och jag bara undrar hur har huden, skinnet hängt med? Och har bilden i ditt huvud anpassat sig till din nya vikt eller ser du dig som en smal tjockis? Kul att höra från någon som har lyckats...

    Lagt till dig bland favoriterna så jag kommer att fortsätta läsa din blogg och inspireras:)

    Ha de gott tjejej!

    Häls Zdee

    2009-02-22 | 15:35:17
  • Bettan säger:

    Har letat lite efter döskallar nu.

    http://www.bluebox.se/dodskalle.asp

    http://www.blaelefant.se/group.asp?group=9&sub=9

    Vet ju inte riktigt vad det är för saker du är på jakt efter. Brukar ju finnas på Rusta och Dollarstore.



    Längtar tills jag får göra Edit rum =)



    Ha en fortsatt bra söndag

    2009-02-22 | 15:49:23
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Anonym säger:

    :) Vi håller på & fixar till i Felicias rum.

    Sorterar bland leksaker & byter säng mm.

    Gör det lite mer som den stora flicka hon nu är..

    Hon bara strålar:D



    Jag hittade som schabloner på en färgaffär som jag ska sätta på hennes vägg..det är som stora blommor, fjärliar, mindre blommor..i silver..eller kanske guld.

    Fint mot hennes lila vägg!

    Kanske finns döskallar så med?

    Eller om du kan få tag på en overhead o kan förstora en döskalle på väggen..å måla av liksom..



    Kram

    2009-02-22 | 16:14:04
  • Gullmalva.blogg.se säger:

    Jag var det som skrev det sista:)

    2009-02-22 | 16:14:31
  • Jessica Lindell säger:

    Jag ser fram emot receptet på fiskgryta. håller utsikt :D hihi.. de vill man ju inte missa ju.. hihi..



    kram

    2009-02-22 | 18:31:34
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Helena säger:

    Hej!

    Min 9 åriga pojk ska också få ett döskalle rum..Har funderat att göra en svart fåndvägg och rita av en döskalle där på

    ..Hitta också en stor döskalle lampa i jotex katalogen, inte faligt dyr alla..Där i fanns även gardiner & påslakan..

    Ha det gott!!

    2009-02-22 | 18:59:31
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com

Kommentera inlägget här: