Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Planerar...

Kategori: Allmänt

...morgondagens lektion på VV som jag ska få hålla i. *SPÄNNANDE* Får se vad lilla mamma och K har att säga efteråt! :)
Kommer att bli ett rejält plus i morgon. Inte nog med att jag har ätit alldeles för mycket och rört mig för lite, det är "den" tiden på månaden PLUS att jag ska byta vägningskläder, till tyngre sådana. :) Men men, nu är det som det är och jag blickar framåt! Okej att jag väger några kilo för mycket just nu, jag väger iaf inte 113 igen! Och kommer ALDRIG göra igen ;) Nu jäklarns!...

I morgon är det oxå jobb som gäller på kvällen. Och sen kväll nästan hela påsken (ledig på söndag). Nu har jag varit ledig en del och det har verkligen behövts! Känner mig lite starkare igen...

Maken däremot har det tungt, mer och mer varsel på jobbet, vi håller andan....

På eftermiddagen har jag och sonen varit på bio, Monsters vs Aliens. Helt okej :)

Nu åter till planerandet innan det är dags för kudden!

Kram på er

Kommentarer

  • Smilla säger:

    Kommer säckert att gå jätte bra i morgon. Sen att det blir plus, det tror jag du reder ut :)

    Själv har jag tur ska bara jobba långfredagen och är ledig dom andra dagarna:)

    Är rädd för att det blir plus på min våg också, det fina vädret till trots så har det blivit mindre med tid med stavarna:(



    kram och lycka till!

    2009-04-08 | 06:04:42
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Bettan säger:

    TACK vännen!

    Tyngre vägkläder säger du? Tycker de är jättesvårt och veta vilka kläder man ska ha! Helst skulle jag väga mig i underkläderna bara!! =)

    Vi får köra på riktigt bra nu!!

    Ses snart!

    KRam

    2009-04-08 | 09:21:02
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Helena säger:

    Halloj!

    Du får ta och stressa ner lite nu..det är inget bra om du går i väggen..

    Hur går det med vikten??

    Själv så försöker jag hålla mig under 70 kg stecket så jag sliper betala när jag ska väga mig på vv.."snål har man blivit"

    Ha det gottans så länge!

    kram

    2009-04-08 | 10:53:29
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Ingela säger:

    Tack Anna för en bra lektion.

    Du klarar dej galant.

    Glad Påsk på dej. Nu åker vi och firar påsk i Östhammar.

    2009-04-08 | 13:40:35
  • Pia säger:

    Skit bra jobbat gumman :o) Det här kommer att gå galant!!!



    Ha en bra dag på jobbet

    Kram Mamma

    2009-04-08 | 15:04:47
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Bettan säger:

    Du var superduktig idag! Synd bara att det blir kvällstid på onsdagar.. Kommer nog att svika Tierp då =( Kommer du ha klass nån mer stans?





    KRAM

    2009-04-08 | 19:34:29
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Mia säger:

    Åhh vad jag önskar att jag bodde uppåt i landet, då skulle jag komma på dina lektioner.

    Du är en duktig konsulent tror jag och du kommer fixa det galant... Du är min stooora förebild och inspirationskälla iallafall!!



    Kram Mia

    2009-04-09 | 07:35:39
    Bloggadress: http://miaspoints.wordpress.com

Kommentera inlägget här: