Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Åt rätt håll...

Kategori: Allmänt

...Efter alldeles för lång tid har nu "den tiden på månaden" kommit, den här gången var det ca 7 veckor sen. Vanligtvis 3 veckor mellan... Men iaf...Nog berott på alldeles för mycket stress. Senaste veckan har det nog varit mycket hormoner i virrvarr i kroppen, jag har nästan trott att ja kommit av banan rejält igen!!! Men nu kom alltså förklaringen och jag vill ju så klart att kroppen ska vara i balans, det är så mycket ändå nu....

Något som jag oxå lyckats "glömma" bort är att Vårruset närmar sig med STORMSTEG!!! Nu när det är bart på vägarna ska jag verkligen planera in tid för min yoga! :) Kommer kännas underbart, det är jag övertygad om. Men efteråt kommer nog min värkande kropp att protestera!  Det problemet får jag ta då...

Idag var lilla mamma och syster hit på lunch. Tacos blev det. Mmmm Ser min lillasyster alldeles för sällan nu!! 

I kväll ska jag ut och känna mig för lite på vägarna. Sen ska det oxå göras mat o motions-schema.

I morgon är det en del ärenden som ska fixas och kanske även lite bio med sonen, syster och systerdotter.

Har köpt ny kokbok igen så det blir nog lite nya recept framöver...

Ha det gott // A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Svårt när kroppen kommer i obalans. Undrar när min kommer ikapp?

    Vet inte alls hur jag ska göra för att få upp orken och viljan igen?! Den finns ju där inne hela tiden, men är inte riktigt där än.. =(

    Var inte till Tierp i onsdags.. Ajaj!

    Måste dit nu och se hur det ligger till



    Kram på dig

    2009-04-06 | 19:33:09
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: