Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Regn och rusk...

Kategori: Allmänt

...idag igen...När ska man egentligen få se solen igen?!?!

Idag står det powerwalk+styrka på planeringen och det ska bli riktigt skönt. Hade tänkt göra det nu på förmiddagen när det bara är jag och dottern hemma, men som sagt så är det så attans blött idag, så jag väntar tills ikväll så slipper iaf hon bli blöt :)

Mår fortfarande risigt, men det brukar vara så med mig i förkylningstider, mår dåligt men det är inget som bryter ut ordentligt...så jag försöker ignorera det så gott det går.

I matväg idag blir det lite rester till lunch och sen blir det gröt till kvällen (som alltid dagen innan vägning!) Skulle ha provat ett nytt recept på currykorv idag men jag har inte varit in till stan och här på affären finns inte mager grillkorv, finns förresten ingen sorts korv under 20% fett där. :(
Har dock vanlig grillkorv i kylen så jag gör nog receptet med den till övriga familjen när jag äter gröt!

Ha en trevlig dag, vänner! Så "hörs" vi säkert ikväll! :)

Kommentarer

  • tiny säger:

    Vilken fin blogg med smaskiga recept, söta barn och gullig hund. Hit lär jag komma fler gånger. Välkommen hem till mig på www.metrobloggen.se/tinythoughts

    hälsn Tina

    2008-09-09 | 10:35:44
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/tinythoughts
  • Hanna säger:

    Hej!

    Du är min nya idol, jag ska ner minst lika mycket som du så du är mitt bevis på att det går!

    Jättefina bilder du har lagt in på dig själv, stoor skillnad på före och nu. Imponerande!

    2008-09-09 | 11:58:48
  • Emma säger:

    Tack =) Hoppas du klarar dig undan...

    2008-09-09 | 12:35:02
    Bloggadress: http://stompan.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hua här är du en till som är hemma o sjuk idag.

    Men jag är som du, det bryter aldrig ut!

    Har gått o känt mig risig i en vecka nu, men imorse kände jag att "nää jag pallar inte att gå till jobbet!"

    Tack för ditt stöd i mitt val med kuren=)

    Jag håller tummarna för din vägning imorrn.

    Kram

    2008-09-09 | 14:52:01
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • camilla säger:

    Ta det lugnt du med med träning nu när du inte känner dig igjordning.Kan bli så mycket värre.

    Krya på dig:)

    Kram

    2008-09-09 | 14:54:24
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Jessica och hunden Ella säger:

    Jag hoppas också på sol, men de verkar inte komma nått =(

    Ta de lungt med träningen nu när du känner dej lite krasslig, så kan du ta igen de sen när du mår bättre igen.. Men visst är det svårt att avstå?? För det är ju så kul..



    Kram

    2008-09-09 | 15:00:28
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Åsa säger:

    Hej! Var inne och tittade på dina recept och tyckte den med fisk i sweet chilisås lät god. Hur många points är den på? Vad du har varigt duktig som har gått ner så mycket. Har själv ca 25kg att gå ner nu efter två gaviditeter. Började på vv för två veckor sedan.

    2008-09-09 | 17:41:28
  • Helena säger:

    Hej!

    Hur gick det med din våg idag??

    ha det gott

    kram

    2008-09-09 | 19:15:14
    Bloggadress: http://Titti40.logg.se

Kommentera inlägget här: