Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ledig idag...

Kategori: Allmänt

...SKÖNT!! Jobbade till 01:30 natten till torsdag, hem och sov 4 timmar och sen till jobbet igen til 08:00 på morgonen!! Helt slut vid 16-tiden när jag stämplade ut igår!!!! OCH VÄÄLDIGT ONT I KROPPEN (framför allt i fötterna)!!!!!!! Tur att svärmor skämde bort oss med god mat på kvällen!! :)

Idag har vi mest tagit det lugnt. Lilla mamma var hit en sväng med min ena systerdotter och vi var till lekparken en sväng på förmiddagen... 
Mina fötter, knän och händer värker även idag! MEN envis som jag är, och SOM jag har saknat att jogga så pallrade jag mig ut nu på eftermiddagen!! UNDERBART!!! Kändes ju såklart att kroppen var trött och matt, men det är ju som yoga för mig, plus att jag blir motiverad! I går var INTE en bra VV-dag i points-synpunkt!! huga!!
Men idag vaknade jag upp som en viktväktare igen och har skött mig idag!!!!!


Svettig och glad efter jogging idag! :)


Nu ska jag gå och skala potatis till mys-middag med gubben ikväll (fläskfilé m klyftpotatis o bea -7p-), sen väntar duschen innan barnen ska nattas!!

//God kväll på er, mina vänner!!//

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Du är ju så duktig!!!

    Oj att du orkade gå upp när du kom hem så sent, men

    du va ju tvungen..

    Åh de lätt gott med fläskfile och klyftpotatis :D



    Kram Jessica

    2008-09-26 | 19:30:49
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Helena säger:

    Hej!

    Du är så duktig trotts att du kom hem sent & sen upp & jobba igen!!

    Jag har satt 68 kg som målvikt men blir inte ledsen om det blir 65 kg..men men man får se.

    Ha en trevlig helg med go mat & mys.

    kram

    2008-09-26 | 20:16:42
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Linda säger:

    Vad duktig du är!

    Kan förstå att du var mör efter dessa pass!!

    Kram

    2008-09-26 | 20:55:36
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: