Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fullt...

Kategori: Allmänt

...i avloppsbrunnen!...suck... Nu får vi ta det väldigt lugnt med spolning, tvättning och duschning tills dom kommer och suger ur den! Alltid är det nåt problem, speciellt när man är villaägare!

Snart ska jag ut på joggingrunda! Gäller att passa på nu, för båda barnen är tokförkylda så snart är det väl min tur oxå!! Jag får nog lägga rundan så att jag stannar hos svärmor och duschar när jag är klar! hi hi

Känns verkligen som att jag är i en liten svacka nu. Jag trodde verkligen att jag skulle vara på G den här veckan, men tänker hela tiden på onyttigheter och är jättetrött, och det är SÅ jobbigt!...

Är tänkt att vi ska till svärmor och svärfar på middag idag, men vi måste ringa och fråga om vi får komma eftersom barnen är så snoriga!... :)

Hoppas ni alla har en härlig lördag! //Anna

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hua vad jobbigt med avloppet.

    Funderar på om det är på G för oss också, för ibland när man spolar så bubblar det i avloppet i duschen..

    suck som sagt, mkt med hus, alltid är det något.

    Kram

    2008-09-06 | 22:19:33
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: