Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fullt upp...

Kategori: Allmänt

...idag. Det har gått i ett idag. Städat en hel del, men det går lite för sakta eftersom jag blir yr ofta. Inte så att jag tror att jag ska svimma igen men jobbigt och lite otäckt är det...

Varit ut till kära mor och far på hundträff. Vi blev ett skapligt gäng, och det var trevligt!! Hade kameran med mig, men glömde bort den när vi väl var där... TYPISKT! :)

Till lunch idag blev det sista fryslådan med böngryta tillsammans med två små baguetter - 7,5p - till middag blev det kycklingfilé med ris och yoghurtsås- 6p- Helt okej dag i matväg och jag höll mig inom pointsen trots äppelkaka hos mamma och pappa! :)

Nu ska jag natta lite barn, sen blir det nog lite tv-mys med maken! :)

Ha det gott!

Kommentarer

  • camilla säger:

    Låter som en bra dag tycker jag:) Men du får ta det lilla lugna så du inte blir dålig igen.

    Kram

    2008-09-15 | 08:16:25
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Jenjo säger:

    Låter verkligen som en bra dag. God mat som vanligt äter du oxå... :)



    Såg på dina kort från ditt tidigare du... Det går ju kanppt att se att det faktiskt är du. Helt himla olik dig är du då motför nu. Vilken skillnad!



    KRAMIS

    2008-09-15 | 11:44:08
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: