Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

jobbigt..

Kategori: Allmänt

...idag har förkylningen brutit ut och det som är mest tråkigt med det är att min kropp inte riktigt klarar av att ta hand om både förkylning OCH mitt låga blodtryck! Och resultatet av det blir att jag är så fruktansvärt yr!!!

Har ju svimmat två gånger tidigare av detta, men då visste jag inte vad det berodde på. Nu (efter läkarbesök) så vet jag att det är mitt blodtryck som har sjunkit för fort, eftersom jag har gått ner i vikt ganska fort. Så idag har jag lyckats låta bli att svimma. Fast det har varit väldigt nära ett par gånger! SUCK! Ingen träning på ett par dagar nu då....

I morgon är det vägning!!! Får se hur det går!?! Lika nervös som vanligt! :) I morgon ska jag oxå hjälpa till lite i kassan, vilket ska bli roligt!!

Nä, nu väntar soffan igen...bläsch...

Ha det gott!!!

Kommentarer

  • Ester säger:

    Lycka till imorgon!!

    2008-10-21 | 20:08:52
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/esterskrypin
  • camilla säger:

    Krya på dig vännen och lycka till med vägningen.

    Kram

    2008-10-22 | 08:22:47
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Coyntha säger:

    Vad tråkig att höra! Ta det lugnt nu okej?



    Lycka till idag och krya på dig!! :)



    PS Jag ska försöka åka till V.V också idag. Vi får se om jag hinner vid lunchen. kram

    2008-10-22 | 08:39:01
    Bloggadress: http://www.coyntha.wordpress.com
  • Mia säger:

    Hopplöst med förkylningar!! Kom ihåg att kroppen måste få vila nu! Vi tjejer här hemma är rejält drabbade och får se om maken kommer efter han också... (det blir ju så allvarligt då...:))

    Du är så duktig med träning och matlagning!! Krävs mycket för att stå hela dagen vid spisen och sedan ut och springa!

    Förstår att det inte är roligt med "smältningen" som du beskrev... Men jag är övertygad om att det kommer att dra ihop sig med tiden.

    Ha det så bra på VV idag så kan vi väl höras sen?:)

    Kram systeryster

    2008-10-22 | 09:40:01
  • solochmoln säger:

    Hittade din blogg av en slump och har nu suttit och läst igenom hela!! Det tog sin lilla tid (drygt en timme) men det var det värt! Du är en riktig kämpe, så otroligt inspirerande =)Jag blev riktigt imponerad, en sån förändring =) Har du några planer för hur du ska bibehålla vikten sen? Av egna erfaranheter så är ju det alltid det svåraste..

    2008-10-22 | 10:03:28
    Bloggadress: http://solochmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här: