Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

God kväll...

Kategori: Allmänt

Nu känner jag mig mycket gladare. Är åter på banan även om det känns vääldigt osäkert över hur det går i morgon på vägningen!!! *nervös* Ska bli roligt att åka dit i vilket fall som helst, träffa trevliga människor och så ska jag ju hjälpa till i kassan oxå!!
Nu kommer jag att köra på ganska ordentligt, för nu SKA jag i mål! :) Har oxå skrivit den första kladden av vikthistorian som ska skickas in till VV, så det känns skönt!...

Har varit ute på en powerwalk idag. Det är det första jag har tränat (förutom allt spring på jobbet) på en hel vecka, eftersom jag var dålig i förra veckan! Nu längtar jag efter att få springa igen, skorna ropar på mig ifrån hallen :) Men kommer köra styrka i morgon så joggingen får vänta till torsdag!

Nu är det dags att sussa, barnen är fortfarande inställda på sommartid så dom vaknar okristligt tidigt. hi hi

Rapport från vägning och lektion kommer i morgon eftermiddag. Ungefär runt 17-18 tiden!
Ha det gott, vänner!
-Anna- 

Ps.Måste tilläggas att jag blev väldigt överraskad över hur pass god fiskgrytan var! Den kommer jag göra ofta! :) Prova den!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Lycka till på vägningen idag vännen!

    Jag håller tummen för dig=)



    Skönt att du fått tbx motivationen.



    Kram

    2008-10-29 | 12:26:49
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • camilla säger:

    Lycka till på vägningen idag :)

    Håller tummarna för dig :)

    Ska testa den där grytan någon dag.

    Kram

    2008-10-29 | 12:56:32
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Bettan säger:

    Hoppas de gick bra idag både på vågen å i kassan!!

    Edit har 39 graders feber så det var liksom inte läge att åka. Har själv blivit snuvig igen.. Slutar aldrig!!

    2008-10-29 | 16:18:16
    Bloggadress: http://bettanblogg.se

Kommentera inlägget här: