Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

fryser...

Kategori: Allmänt

...det är så himla ruggigt ute idag och det känns som att det går rakt genom väggarna, så nu sitter man här och huttrar! :)

Erik ska snart in till Gävle och hämta bilen ifrån verkstán. På vägen hem ska han storhandla på ICA maxi. Det har han aldrig gjort tidigare för det är jag som står för 99% av shoppingen i den här familjen! :) Men jag har skrivit en väldigt fin och låång lista, så det ska nog gå bra! hi hi

Det är några av er som har frågat om jag har tänkt att bli VV-konsulent efter målgång. Och dom tankarna finns där! :) Kommer dock inte satsa på det som heltidsyrke, men som ett litet extraknäck, den sociala biten samt som sporrning att hålla min målvikt är det väldigt intressant.
Jag har alltid varit vääldigt emot att prata inför grupper, men just när det kommer till VV och min vikthistoria har jag ju mycket kött på benen och det är ju också något som jag är väldigt intresserad av!!

Så förhoppningsvis blir det i alla fall en kvällsklass i Tierp efter årsskiftet! :) Om allt går som planerat...

Snart ska jag ta mig i kragen och lägga upp lite gardiner och diska innan dagens promenad...

På "återseende"...

Ps. mat och motionsschema är färdigt :) Och det blir 4 nya recept som ska provas, dom kommer efter helgen.
-KRAM-

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Inge vidare väder alls! Uscha.. Vi blev hemma idag, guman har feber så inget bad för oss. Det där hektot har du tagit med råge till nästa vecka!!!

    Alltid lika spännande när gubben handlar tycker jag =) haha. Nej då, brukar oftast vara rätt.



    KRAM i regnet

    2008-10-16 | 15:41:30
    Bloggadress: http://bettanblogg.se
  • Linda säger:

    Hej

    Du kommer bli en bra konsulent!

    Önskar jag kunde gå i Tierp.



    Jag ser fram emot recepten som kommer=)

    Själv har jag legat magsjuk inatt & igårurk

    Men nu verkar det ha stannat upp iaf.



    Kram



    2008-10-16 | 18:15:08
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: