Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

jag har blivit...

Kategori: Allmänt

...utmanad av söta LINDA

3 saker jag skäms för:
1: Min lösa hud    
2: Mina fötter Stl 41

3: Mitt hår, som verkligen behövs klippas nu! :)

3 saker jag är stolt över:
1: Min underbara familj
2: Min viktnedgång
3: Att jag tränar regelbundet

3 saker jag vill göra år 2009:
1: Hålla min vikt
2: Utbilda mig till VV-konsulent
3: Få en bra månads-inkomst

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:
1: Min viktnedgång (igen) :)
2: Vår härliga familjesemester
3: Har inte hänt än, men julen blir nog oförglömlig (som dom flesta år)

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1: Min familj
2: Vatten
3: Bloggen :) 

3 "personer" jag avundas:
1: Personer med bruna ögon (vill oxå ha)
2: Lotteri-vinnare
3: ???

Kommentarer

  • Erika säger:

    Hej gumsan! :o) Vet du vad... JAG HAR BRUNA ÖGON!!! Hahahahahaha!!!! Men vet du gumman det finns ju faktiskt bruna linser att köpa.... prova vetja, MEN DU ÄR SÅ HIMLA VACKER PRECIS SOM DU ÄR!!! :o



    KRAM KRAM

    2008-11-12 | 12:30:13
    Bloggadress: http://erikasdays.blogg.se/
  • Linda säger:

    Nananaaa..retas

    Jag har bruna ögon;)



    Men man vill alltid ha det man inte har..konstigt..trodde jag skulle växa ifrån det, men icke sa nicke!



    2008-11-12 | 18:18:44
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: