Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jag e hemma!! :)

Kategori: Allmänt

Vid 01:30 -tiden i natt kom vi hem från vår härliga semester!! Vi har haft det oförskämt bra!!!

Jag har inte räknat en enda point på hela veckan och ätit allt det som jag har längtat efter, tex strips och mjukglass det enda jag kan komma på att jag inte "hann" äta, är kexchoklad :) Men det e lugnt. Det jag trodde att jag längtade mest efter (choklad i alla former) var FAKTISKT INTE det som jag njöt allra mest av...Vilket var rostad bröd med smör, marmelad och ost!!!!! SÅ ATTANS GOTT!!!!!! hi hi

Har tränat en del och det har varit jätteskönt och dom dagar vi har ätit i stugan har jag ätit nyttigt, men om ma äter ute i Danmark så är det nästan bara strips som gäller.


Och i Danmark är dom ju tom. så tokiga att dom äter choklad på mackan!!?!

Vilket min son tyckte var vääldigt gott!!


Annars har vi som sagt haft det härligt och badat flera gånger i havet! Lite för blåsigt i början av veckan, men på onsdagen och resten av veckan var det kanon-väder!!!


Kul på stranden!!


Så...vid midnatt i natt gick jag tillbaka till VV-tänket!!! Och tro det eller ej!!! Jag har faktiskt saknat det, för jag mår såå mycket bättre på alla plan när jag äter sunt!!

I morse mådde jag lite dåligt för jag skulle ställa mig på vågen (den här hemma), Trodde allvarligt INTE mina ögon!!! Jag har stått STILLA!!! :O Trodde allvarligt att jag hade gått upp ca3 kg!! Känns jättebra att jag kunnat unna mig utan att få överdrivet dåligt samvete!!

Idag har vi varit o hälsat på min systerdotter som fyllde 4 år medans vi var borta, men jag var duktig och tog ett äpple istället för kaka och tårta!!!...

Nu ska jag ta och lägga lite barn, sen blir det promenad med Cira och efter det hoppas jag på tidig kväller, för vi är såå trötta!! :)

Ha det gott!!

Kommentarer

  • Cornelia Eriksson säger:

    Va duktigt. Själv har jag frossat och verkligen gått upp 3 kilo men jag har till onsdag på mig att försöka tappa några hekton!

    Fina bilder. Underbara vyer. Och jag håller med dig.Jag har också saknat nyttigheter.

    Kram och pepp

    Cornelia

    2008-07-27 | 19:56:01
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: