Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

ÄNTLIGEN!...

Kategori: Allmänt

...Anna har återvänt!! :) Ja, det har hänt en del det senaste dygnet så det har inte funnits någon möjlkighet till att skriva...


I går efter lunch lyckades jag skära mig i fingret på ett glas, blev inte så orolig först, men sen upptäckte jag att jag inte kunde böja på det, så idag har jag varit till akuten och doktorn sa att det hade varit bra om jag kommit in igår och sytt ett stygn, men nu får det va som det är, jag ska äta penicillin i 10 dagar så det inte blir någon infektion..Cirkus...


Sen igår kväll så kom det en hund och sprang över vår lilla så hon blev alldeles skräckslagen och bara skrek och var alldeles paralyserad...Ska det vara så svårt att ha sina hundar i koppel?!?!?! Skönt att vår Matilda är okej iaf...



"mammas" lilla gos!

Kommentarer

  • camilla säger:

    Ja åtminstonde om de inte har pli på hundarna ! Om de har det tycker jag att det är helt ok att ha dom lösa:)

    Tur att allt gick bra i alle fall.



    Kram

    2008-07-15 | 15:42:54
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: