Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Min jul 2008

Kategori: Allmänt

Äntligen kommer det lite bilder här... :)

Den 20:e december (4:e advent) kan man säga att vår jul började. Då lugnade jobbet ner sig och vi åkte till Furuvik på julmarknad! Mysigt med ljus och snö, och så det viktigaste av allt!! ATT TRÄFFA TOMTEN!!! :)


Den 21:a december var vi "tvungna" att ha julafton, ute hos mina föräldrar. Deras hund väntade valpar till riktiga julafton och då blir det ju lite stressigt om det skulle bli förlossning mitt i julmiddagen!
18 personer blev vi, och trevligt var det! :) Kändes som riktiga julafton! hi hi
                                   
Morfar har en fin slips!         Jag är chokladtjuv :)    Tomten kom! (min kära bror )


När vi kom hem på kvällen hade katten ner vårt fina pepparkakshus! Tidig jul-plundring på det!.. :)

Den 24:e december var det dags för julfirande igen. Denna gång hos svärföräldrarna. Lugnt och mysigt med 6 personer, allt som allt (långt ifrån vad jag är van vid). Kvällen inne hade vi ställt ut kaffe, lussebullar och pepparkakor till tomten (han har ju så mycket att göra så han kom ju mitt i natten, hi hi) Sonens ögon var stoora när han sprang ut barfota på den svinkalla betongtrappan för att titta om tomten varit framme...

Bara smulor kvar efter tomtens fikapaus! :)

       
jag, lite julfin..               Makens min när han öppnade ett paket..


Lite roligt familjekort! Men alla är med och det händer inte så ofta! :)


Den 27:e December var det dags för 5-årskalas!! VÅR GULL-PRINS!!
            
På morgonen.                       Present.                        Tårtan.

Den 28:e december kom min älskade vän Johanna med familj. Som jag inte har sett sen i JUNI! (!) Så det bara måste dokumenteras! ;)



så nu efter en "lite" intensiv men rolig tid är vi både GLADA:


OCH TRÖTTA:

Kommentarer

  • Pia säger:

    Tack för härliga bilder;o) Vilken underbar familj du har, så mysigt att vi får vara en del i den...

    Massa kramar Mamma och Pappa

    2008-12-30 | 20:43:47
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    va roligt och se på alla bilder.. alltid lika kul med foton.. :D



    Önskar Gott nytt år till dej..



    kram

    2008-12-30 | 21:06:19
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Bettan säger:

    Dumma dator...



    Så härliga bilder =) Är dåliga på att knäppa på varann vi.. Tyvärr!

    Blir det lugnt imorgon? Vi ska iväg på lite supe' =)

    Sen är det full fart mot 09's första vägning! =)

    Skärpning nu Bettan!



    Gott Nytt År



    Kramar från oss

    2008-12-30 | 22:10:23
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Erika säger:

    Åhh!! Så fina och mysiga kort Anna :o)

    Det är alltid lika roligt och upplyftande att läsa din blogg TACK SÅ GRÄNSLÖST MYCKET FÖR DET GUMMAN!!!! Gott slut och gott nytt till er alla! Kram Erika

    2008-12-30 | 22:41:25
    Bloggadress: http://erikasdays.blogg.se/
  • Amanda säger:

    OJJ va kul med kort!

    Men hallååååååå, är det där IDA? I rosa klänningen? NÄE va?? Isf måste vi ses typ nu helst NYSS för tiden går alldeles för fort!!!



    KRAMAR!!

    2008-12-31 | 09:58:00
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: