Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

kvalitets-tid...

Kategori: Allmänt

...med barnen!! Dom få timmar jag är hemma nu, innan jag ska till jobbet (kl 13) vill jag ha lite mys-tid med barnen. Så alldeles nyss har vi gjort muffins. Barnen är såå duktiga att hjälpa till! Nu efter detta lilla inlägg ska vi leka med bilar och lego! :)

Igår blev det 11 timmar på jobbet och idag blir det nog åtminstone 12, skulle jag tro...

Gick bra med maten i går. Jag hade som mål att hålla mig borta, främst från chokladbollarna. Och som tur var så fick vi in cocosbollar igår, hi hi. Såna med skum i och dom är ju bara 2 p/st så jag unnade mig en sån, tyvärr är ju inte maten den bästa på jobbet, men jag tyckte det gick bra ändå, fast jag gick ca 3 p över igår! :)

Nu ska jag som sagt kila igen! Hoppas ni alla har en trevlig helg...

KRAMAR

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Hoppas de går bra att jobba :)



    Kram

    2008-12-06 | 20:18:24
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Du är så duktig!

    Miss you

    2008-12-07 | 18:59:54
  • Bettan säger:

    Hej vännen! Hoppas de gått bra på jobbet! Vi har nyss kommit hem,varit i Gävle på Södersöndag. Jättemysigt å gå runt i gamla gefle. Åt på Akropolis.. hmm, icke pointsvänligt=) Men får köra stenhårt fram till onsdag nu!! Syns vi då?



    Kram

    2008-12-07 | 20:01:02
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Linda säger:

    Vad duktig du är!

    Får ihop det med både jobb, pointsräkning & kvalitetstid för barnen:)

    Kram

    2008-12-07 | 20:48:42
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: