Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sprängande...

Kategori: Allmänt

...huvudvärk, just nu! Jag minns inte när jag hade ont i huvudet senast!! Inte skönt!

Nu har jag och barnen precis ätit (Erik jobbar) Barnen fick lite rester av gårdagens stuvade makaroner med lite korv och lite hamburgare. Jag åt gröt till kvällen, det var längesen och riktigt gott faktiskt (ja jag är lite konstig) :)
Till lunch åt övriga blodpudding medans jag höll mig till VV-korv med potatis o yoghurt-sås. Jag tycker väldigt mycket om blodpudding men det är lite "dyrt" i points och därför tycker jag inte att det är värt det...





I morgon ska vi pressa in (nästan) hela familjen hemma hos mina föräldrar och ha kräftskiva. Vi är ganska många, fast vi bara är dom närmaste. Lite kräftor, räkor, bröd o paj blir det iaf, så det gäller att hålla igen på fömiddagen så man kan unna sig lite (framförallt bröd o paj jag syftar på).
Det ska bli riktigt trevligt och vi kommer förhoppningsvis sova kvar i tält :) Men regnar det så blir det inomhus! Hihi
Tyvärr så kommer inte "lille"bror (kallar honom det fast han är 3 år äldre)!! Miss you!!!

På eftermiddagen har vi haft besök av vänner som var jättekul! Speciellt när regnet öser ner!
I dag har jag även ringt och bokat hotellrum till nästa helg, då jag och Erik ska ha mys med bio och mat! Slår ihop firandet av min födelsedag och vår 1-åriga bröllopsdag.

Nu är det snart dags för "mys-fredag" med barnen...Vi ska titta på Bolibompa och äta lite gott!

Ha det gott//Anna
Ps. längtar verkligen med spänning till onsdag, då det ÄNTLIGEN är vägning igen!!!

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    åååhhhh vad GOTT det där ser ut!!

    2008-08-15 | 19:44:10
    Bloggadress: http://autumn-08.blogspot.com/
  • Kusin Tommy och Emma fran Australien säger:

    Hej hej,

    Emma och jag tittar for forsta gangen pa din blogg och vi ar extremt imponerade av det jobb du lagt ner!

    Vi tappade hakan nar vi sag bilderna, grymt bra jobbat!!



    Tommy och Emma

    2008-08-16 | 07:57:30
  • Jenjo säger:

    Nej nej! Du är inte alls konstig. Gröt är ju så himla gott!!! Och bra mat i pointssynpunkt... :)



    Kramis

    2008-08-16 | 13:31:41
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/
  • Linda säger:

    Håller med!

    Gröt är smaskens!;)

    2008-08-16 | 15:03:02
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: