Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Mysigt...

Kategori: Allmänt

...och trevligt igår!! :) Otroligt ovant att kunna sitta och prata och spela lite kort efter att barnen somnat...Annars åker man ju alltid hem vid 19-tiden för att lägga barnen! :) Tack söta mamma och pappa för god mat och frukost!!

Det var inte svårt att låta bli tårtan heller för jag var så attans mätt efter maten, åt mest bröd men det är ju verkligen det jag saknar just nu!! Härliga varma, nybakade baguetter! Mmmmmm!!

Grattade storasyster Mia igår också, hon fyller egentligen på onsdag men då är dom på semester...Hon fick 8 nr av en inredningstidning av oss.
Nästa år fyller hon 30 och jag 25...Nu i november fyller lillasyster Maja 18 år, så till nästa höst planeras en spa-resa till Tallinn för oss tre!! KUL!! :D


3 Systrar och en bebis! :)
Hoppas att det snart kan knäppas ett familjekort där vår bror och våra föräldrar oxå är med! Skulle vara riktigt roligt att ha!


Joggingturen ut till föräldrarna igår gick jättebra och jag hade ett leende på läpparna nästan hela vägen... Lite träningsvärk idag för det blev mycket på asfalt igår + att jag har sprungit rätt mycket den här veckan! Idag blir det vila!

Ganska nyligen ätit lite lunch: I dag blev det 90 g kassler, 6 msk Mila mat extra, lök, champinjoner, tomatpuré, vitlök,svartpeppar och kardemumma, till den såsen blev det 135 g kokt pasta =6 points

På återseende
//Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: