Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Måste tilläggas..

Kategori: Allmänt

...ja, jag måste tillägga att bara för att jag skrev lite svar här så betyder det INTE att jag inte läser många av era bloggar!! :) Bara det att när jag väl hinner hinner läsa bloggar o skriva en kommentar till er så blir ju det om vad ni har skrivit! :)

Kycklinggrytan brukar jag räkna 3,5 p på. Man får ju lägga till någon point om man har extra mycket kyckling i!!

Jag har varit och simmat idag!! Det var vääldigt längesedan!!! Ganska jobbigt faktiskt, men sköönt!!!

Har precis nattat sonen, och plåstrat om hans lilla finger. Han lyckades sätta ett finger på en varm platta precis innan han skulle gå och sova! Som tur var blev det inte så allvarligt och han väckte inte lillasyster med sitt skri! :)

Nu ska jag låta maken sitta lite vid datorn som har varit så duktig och tapetserat färdigt i hallen idag!!

Ha det gott alla!!

Kram//Anna

Kommentarer

  • Linda säger:

    Kul att hålla på o rusta hemma=)

    Ja tack nu mår jag bättre igen & är i full gång!

    Har precis haft en kompis här på fika så det har inte blivit något nytt inlägg ikväll, får göra det imorgon.

    Nu är det snart natta för mej=)

    Hua! Inte kul att bränna sig, minns när jag gjorde det..som.hmm..6-7 åring.

    Trodde inte på mamma när hon sa att hon hade kokat kaffe & sa att plattan var varm!

    Så jag la hela handen på plattan!!!AJ!!!!!!!!!!!!

    Det hade hon ju gjort..varför skulle hon ljuga om detta liksom;)

    Men men...hihi

    Natti Natti

    2008-08-06 | 21:50:19
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jenjo säger:

    Stackars din lilla son. Hoppas att smärtan har gått över nu iaf.



    Renovering är alltid kul, speciellt när resultatet börjar närma sig... :)



    Din kycklinggryta låter riktigt god. Måste testas...



    KRAMIS

    2008-08-07 | 08:42:01

Kommentera inlägget här: