Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kommer jag ut...???

Kategori: Allmänt

...ja, det är den stora frågan!! :) Kommer jag komma ut och motionera idag?!?! Känner mig väldigt konstig i kroppen, men får så himla dåligt samvete om jag inte tränar

...ha ha vilken kontrast egentligen till hur man levde förut!! Då fanns det inget som hette motion för mig!!!!
Igår kväll när jag var ute och gick så började jag tänka lite på hur jag levde förr och hur jag mådde. Tankarna kom efter att en vilt främmande dam kom fram till mig och berömde mig för att jag är så duktig och att jag blivit så "smal" (jag tycker inte att jag är smal! Kan gå med på kurvig eller mullig, istället för FET som jag var förr) !! :)

Iaf... Innan jag började på VV och speciellt innan jag träffade Erik (o befann mig i ett VÄLDIGT dåligt förhållande) så åt jag JÄMT!!! Räknade ut att bara chokladen per vecka gick på omkring 140 kr. (och folk tycker Viktväktarna är dyrt, HA) Jag rörde inte på mig ett smack och det enda vattnet jag fick i mig dagligen var ett halvt glas efter jag borstat tänderna!! Stoora portioner var det som gällde och det gick nog aldrig en timme (om ens en halvtimme) utan att jag stoppade nåt i munnen. Mycket lugnade ner sig efter jag träffade Erik, men jag åt fortfarande i smyg, mängder med choklad och godis när han jobbade eller när jag satt i bilen.
Det känns verkligen som ett helt annat liv och en helt annan person!!!!

...blir nog en promenad åtminstone iaf... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: