Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

förväntansfull...

Kategori: Allmänt

ja jag vet inte om det är jag eller sonen som är mest förväntansfull!! I morgon förmiddag ska vi nämligen åka och kika på en liten kattunge! Ska bli roligt och vi hoppas förstås på en ny liten familjemedlem inom några veckor! :)

I morgon ska jag oxå simma för sista gången i år. Badet här på orten stänger för säsongen på lördag, så jag SKA bara hinna med ett sista dopp! Tänkte springa före oxå, det är extra skönt att dyka i då!

Idag har jag haft lite dålig fantasi till mat, det blev potatis med kycklingfilé och yoghurtsås till lunch -4,5p- och makaroner med köttfärssås till kvällen - 6p- Hade läst för ett bra tag sen att det är gott att blanda i riven squash i köttfärssås (tror jag läste det på VV´s forum) och idag låg det en sån i grönsakslådan och "skräpade", så den fick åka med! Smakade inte jättemycket men det blev drygt och matigt så det är absolut inte sista gången jag gör det! Känns ju nyttigt oxå! :)

Nej, nu ska jag köra en bloggrunda innan det är dags för Hell´s kitchen på tv!

Ha det gott alla!!

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    men o vad mysigt!! hoppas på bilder! :-)



    Ja, det var mysigt när mina katter var kattungar, men vuxna katter har sina fördelar dom också, allt har sin tid, och det är alldeles lagom! :-P

    2008-08-28 | 22:06:48
    Bloggadress: http://autumn-08.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: