Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

förkyld...

Kategori: Allmänt

...ja, det blev jag under natten! :( Då kan jag ju inte jogga!!! Hoppas bara att jag inte blir däckad till helgen då jag och Erik åka bort på lite "ensamtid"!!!

Idag har det varit en lite underlig dag med alldeles för mycket städande!... Hann inte med något bullbak heller som jag hade tänkt mig idag. Det får bli i morgonbitti istället...

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ERA KOMMENTARER!! DOM VÄRMER SOM ATTAN OCH RÖR MIG NÄSTAN TILL TÅRAR!!!!!!! TACK TACK TACK


Heltäckningsmattan ligger nu på plats och ska tejpas i morgon och det är bara sista omgången på fönstren plus lister som är kvar sen. Kan inte fatta att vi ska möblera snart!!! :)

Idag blev det kasslersås o pasta till lunch - 5,5p- och hemmagjord pizza till kvällen -7p- Helt okej men inga "WOW-måltider".

Nu är det snart nattning av barnen och sen ska jag nog bara ta det lugnt. Tror jag har ont överallt.....

Ha det gott!!//Anna

Kommentarer

  • Linda säger:

    Alltså, det är ju inte klokt vad du har gått ner på så kort tid!!

    Hänger kroppen med?

    Tänker på överskotts hud o så?

    Eller är det lätt att träna bort det??

    Japp lika blött här med, så du kan vara lugn;)

    Men nu skiner solen & man ser en blå himmelkors i taket

    Det skulle tydligen bli skapligt i helgen iaf.

    Krya på dej!

    Kram

    2008-08-21 | 19:00:16
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Pia säger:

    Städa vad dåå????

    Kramiz

    2008-08-21 | 19:06:43
  • Jessica och hunden Ella säger:

    Det är så spännande och läsa din blogg, man

    blir enormt glad..

    Jag tycker du är så otroligt Duktig..



    /Jessica

    2008-08-21 | 22:14:19
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: