Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

...............

Kategori: Allmänt

...Bidde ingen joggingtur!!... Har varit en jobbig kväll...
När vi gick ifrån svärföräldrarna strax efter sju ikväll så kom det en lös hund springande.Vi fick tag i honom och kopplade honom med vår hunds koppel...Han fick lite mat och vatten och massa kärlek, under den korta stunden han var hos oss!  Man ville inget annat än att ha honom kvar! Såå go! Och vi visste att han INTE har ett bra hem! (alkoholister som struntar helt i honom) Han gick i vår rasthage en stund och vi ringde polisen som vi visste var inblandade sen tidigare, men fick vi någon hjälp?!?! ICKE! Vi var tvungna att ta honom tillbaka till det hemska stället där han inte får någon kärlek eller omtanke över huvudtaget!! Det skar i både mitt och Eriks hjärta när han tittade förtvivlat på oss!! Jag vill inte bli lämnad här! - sa hans ögon (och beteende). Att man inte kan göra mer!!!!!! :(

Krama om era djur en extra gång ikväll och ägna en tanke till dom som har det svårt, dom som inte har bett om att bli illa behandlade! 


Tänker på dig, Goliat!

-Over and out-

Kommentarer

  • Linda säger:

    Usch vad hemsk & sorgligt=(

    Stackars hund!

    Å hemskt att inte polisen gör nåt...

    Förstår att du har svårt att släppa tanken vid honom.

    2008-08-29 | 22:09:22
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Veronica säger:

    Åh så hemskt. De borde finnas nå slags socialförvaltning åt hundar så dom kan komma o hämta dom om dom hamnat i ett dåligt hem!

    Guuud vad impad jag blir av din viktminskning. Duktig tjej! /veronica

    2008-08-29 | 23:58:46
    Bloggadress: http://thundernia.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hemskt!! Jag kramar om mina katter varje dag, båda kommer från ett djurhem, varav honan blev dumpad i en plastpåse med sina två bröder i ett gatuhörn mitt i samhället.... hemska människor!!

    2008-08-30 | 01:04:21
  • Coyntha säger:

    Oj vad hemsk! Kan ni inte polisanmäla honom? Det är inte rättvist, stackars hund!!



    Ha en bra lördag. kram



    PS Jag har en utmaning på min blogg så kan hjälpa dig att blis stark, som du vill hehe. Vill du hänga med? Kom igen!

    2008-08-30 | 07:21:43
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com/
  • Jessica Lindell säger:

    Usch så hemskt..

    Varför kunde inte polisen göra något?? konstigt..

    De är jobbigt och se hundar som har de dåligt..

    Stackars den hunden..

    Tur att ni pyssla om den :D

    Kram Jessica

    2008-08-30 | 10:03:43
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: