Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Smaklöst

Kategori: Allmänt

När jag vaknade kände jag varken lukt eller smak! SÅÅ tråkigt!! Tänk om det alltid var så, då skulle jag nog svälta ihjäl!! Totalt omotiverad till att äta. Blev iaf rester till lunch och havregrynsgröt till middag.

Åkte till gymmet i morse och körde ben med Hanna. Det är ju torsdag. ;)
Gick riktigt bra förutom att jag är lite grötig i huvudet av förkylningen.
Körde 100 kg x 10 reps i benpressen. Det är jag riktigt nöjd över! :) blev även bencurl, benspark och utfall. Puh!
Dom där jäkla utfallen alltså... Jag måste verkligen jobba både på styrkan och tekniken när det gäller dom!
Har ju en gigantisk rumpa att jobba på och då är utfall det bästa, jävligt nog... Nog för att den blir mindre och mindre, MEN den ska ju lyftas upp oxå!!! ;)

När benpasset var över fick magmusklerna sig en omgång innan jag stånkade mig hemåt igen... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: