Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Grymt

Kategori: Allmänt

Ja idag var det riktigt roligt zumba-pass! Mycket energi och härliga låtar! Jag orkar verkligen mer nu!

Hade syster med familj på lunch idag och provade lite nya recept. Dom kommer i morgon!! :)

Har nu efter duschen suttit med en stoor kopp te och gjort veckans tränings-planering. Kommer bli en bra vecka. Har lagt in ett till löpar-pass för att det var så underbart att springa igår!! :)

Den delade bilden nedan är lite kul. Ser inte ens ut som samma person. Tjockis-bilden är sen innan förra viktresan. Jag var uppe på exakt samma vikt efter tredje barnet men då skämdes jag så fruktansvärt över att jag gått upp ALLA kilon igen så det finns INGA bilder sen dess....

Nu måste jag sova!! Viktigt med sömnen!!!
Peppkramar till er alla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: