Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Längtan

Kategori: Allmänt

Fy bövelen vad jag längtar efter mina barn!! I dag är första dagen på flera månader som jag inte har fått träffa dom och det känns kan jag lova!! Men i morgon kommer dom äntligen hem hit till lägenheten!! :)
Då ska vi fredagsmysa kan jag lova!

Vet inte om det är stress eller om det är "på riktigt" men jag känner mig krasslig. Blöder näsblod, ont i huvudet och halsen... Jag som tänkte sparka ut rumpan på en löparrunda i morgon bitti.... Får la se hur det känns i morgon!

Lite sällskap har jag här hemma redan nu! Vi har nämligen tagit varsin hund så Ivar bor med mig nu. Hoppas det funkar bra! :)

Har haft hjälp att flytta av pappa och min kompis Martin! Så tacksam!! <3

Det blir bra till slut!...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: