Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jag ger mig ;)

Kategori: Allmänt

Haha, bara idag har jag fått påtryckningar från 3 olika håll om att det är dags att blogga!! Så jag gör väl det då! ;)

Hur jag mår är lite knepigt. Jag mår jättebra pga att jag har fina människor i min närhet och jag mår jättedåligt pga att det är struligt hemma och kroppen säger fortfarande ifrån mycket.

När jag anstränger mig för mycket så känns det som att jag har influensa i kroppen, men inte i huvudet. Haha, om man kan förklara det så!!?

Just nu kör jag bara 3 pass i veckan, 2 zumba och 1 aerobic dance. Sen försöker jag vila.
Jag är inte jättenitisk med vad jag äter men äter små portioner och inget godis. Och vågen går faktiskt neråt!!! -1 kg förra veckan och -0,5 kg den här veckan! :)

Jag ska försöka blogga oftare! Tack för att ni finns! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: