Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jobbigt

Kategori: Allmänt

I morgon är det söndag... På eftermiddagen ska barnen till sin pappa! För första gången ska dom inte sova hos mig på en hel vecka!! Tårar i ögonen bara jag tänker på det! Är så glad för att jag har börjat vara den mamman jag vill vara! Lagar mat och bakar tillsammans! Lånar böcker på biblioteket och har långa sagostunder! Går ut och bara är.... Jag har varit en dålig mamma dom senaste åren. Jag vill aldrig gå tillbaka till det...

Det kommer bli en tuff vecka!! Jag bor mittemot dagis så jag kommer se dom två yngsta när dom går dit... Sen ska jag träffa dom ett par eftermiddagar, men fy bövelen för tankarna att dom inte kommer busa runt här hemma på en hel vecka!!! Jag har alltid varit huvudansvarig för hem och barn. Att känna att jag inte har koll på allt som händer i deras liv varje dag får mig att gråta!
Mina tre hjärtan!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: