Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tröstätit...

Kategori: Allmänt

Min nyttiga braiga dag blev inte riktigt som jag tänkt mig! Kaos på skolan med min son som har det väldigt kämpigt. Ledde till att min, återigen, nerknarkade kropp skrek efter "min" drog: socker!! :(
Jag gav efter, inte extremt men en del...
Nya tag i morgon och fortsätta att kämpa med att inte låta känslorna ta överhanden.
I morgon blir det klassresa med sonen, ska bli skoj men säkerligen kommer man vara helt slut sen!

En härlig promenad med hundarna blev det idag iaf och det gick bättre för minsta sonen på dagis som har det kämpigt med att vara ifrån mig.
Dottern fick feber här på eftermiddagen så det var lite ledsamt att missa leksaksdagen på dagis i morgon <3

Det rullar på liksom, vare sig man vill eller orkar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: