Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Humör

Kategori: Allmänt

Som vanligt när jag bestämmer mig för att skärpa mig med maten och sockret så gör jag det ett par dagar före mens! Smart?! No no!! Riktigt bedrövligt kan jag säga! Dessutom bestämde sig Oscar för att vakna 04:40 i morse och dom andra två för att slå halvt ihjäl varann redan innan frukost!
Hade tänkt att dagen skulle börja med en motionsrunda och en nyttig frukost. Istället blev det ingen motion och o'boy och smörgås till frukost! Haha! Inget jag gräver ner mig över.
Värre är det dock med att jag känner att kläderna sitter lite tajtare än för en vecka sen. Det lär jag göra något åt!! :)

Lunchen blir iaf nyttig ugnsbakad aubergine med köttfärsfyllning! Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: