Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sommarlov och en mil på cykel

Kategori: Allmänt

Ja igår var det dags för skolavslutning och Elias slutade 2:an!!! Hur är det möjligt att tiden kan gå så fort?!!!
Han tycker det är väldigt skönt med sommarlov och tog lite sovmorgon idag! :)
Småsyskonen har inte sommarlov riktigt än så nu på förmiddagen är det bara jag och Elias hemma. :)

Igår kväll hade jag inte så mycket tid att träna för klockan sprang iväg. Då tog jag faktiskt fram cykeln, har aldrig använt den som "träningsredskap", men nån gång ska väl bli den första!
Tog i och trampade hela tiden och cyklade en mil på 28 minuter. Rätt svettig när jag kom tillbaka och det var roligt!! :)

Maten går bra och det är skönt att ha kontrollen tillbaka!
Ikväll blir det zumba!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: