Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

På väg

Kategori: Allmänt

Golvinköp stod på agendan idag. Så efter vi vinkat av vår soffa i morse ( ja nu får vi sitta på golvet och titta på tv) så lämnade vi dom två äldsta barnen hos mina föräldrar och så åkte vi till IKEA i Uppsala.
Det kommer bli riktigt fint i huset nu!! :)
Vi började med lunch, annars blir vi bara osams. ;)
Jag och Erik åt faktiskt 3-rätters! Haha
Skagenröra och en liten brödbit till förrätt. Kycklingfilé till varmrätt och lite chokladmousse till efterrätt. 67 kr var det absolut värt. Jag lassade dock över nästan alla strips till Erik, inte värt kalorierna! Såsen var inte alls lika god som i valbo så där sparade jag oxå in! ;) Och mätt blev jag ändå.
Lite gotta blir det ju ändå idag. Men lååångt ifrån mitt vanliga helg-svull!
Ikväll har jag och Elias bestämt oss för att dippa grönsaker och göra mango-drinkar! :)
När barnen somnat tänkte jag ut å springa i regnet!

Sitter i bilen, på väg hem nu och är förvånad över att jag inte behövde ta bussen! Sitter i bak och trängs med 11 paket golv! :)


Kommentarer

  • Pia säger:

    Ser mums ut..

    Lycka till med golvläggning och tapetsering idag !!

    Kramen

    2012-06-17 | 10:02:37
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: