Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Mig tlött nu!

Kategori: Allmänt

Fick den geniala idéen att cykla till arbetsförmedlingen idag, den ligger i Tierp ca 16 km härifrån (med bil). Annars hade jag inte hunnit träna innan jag blev själv med barnen.
Den här idéen resulterade i ganska precis 4 mil på cykel!!! En aning trött nu, men det gick mycket bättre än väntat!! :)
Det längsta jag någonsin cyklat tidigare är 1 mil så jag blev positivt överraskad och är inte så orolig inför triathlonet (som är flyttat till augusti)! :)

Passade oxå på att hämta ut ett litet paket som låg och väntade på mig.
Två nya töjsmycken. Hehe. Lite fetare än vad jag trodde, men det blir nog bra. :)

Kommentarer

  • Anita säger:

    Vad duktig du är, sm cyklat 4 mil. Nyfiken, vad är töjsmycken? Har aldrig hört talas om det. :-O

    2012-06-19 | 19:29:42

Kommentera inlägget här: