Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Gott som gör en glad

Kategori: Allmänt

När jag kom in på Lidl idag blev jag så glad när jag kom till grönsakerna! Det fanns så mycket gott och allt var så fint och fräscht! Härlig sparris, stjälkselleri, broccoli, aubergine, paprikor och romansallad var några saker som fick följa med hem! Sen att det är billigt är ju en trevlig bonus! ;)

Tränar ganska hårt varje dag nu, och visst är kroppen trött, men som jag sa till min syster igår efter det svettiga zumbapasset: - Det måste ju vara bättre att vara trött och glad än att vara grinig och sötsugen (vilket jag blir när jag inte tränar). Eller hur?! :)

Kommentarer

  • Pia säger:

    Roligt att läsa nya BRA uppdateringar <3

    Kram

    2012-06-16 | 14:18:23
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Anita säger:

    Kul med nya uppdateringar. Grönsakerna är billiga nu och framför allt goda när de är ny skördade. Köper färska vitkålen, den är såå god nu.



    Läste att du cyklade bra takt. Man brukar säja om man har 30 min eller snabbare/ mil så är det ok. :o)

    2012-06-19 | 19:25:24

Kommentera inlägget här: